Speakeri TEXTILE TRENDS CONFERENCE

//Speakeri TEXTILE TRENDS CONFERENCE

Speakeri TEXTILE TRENDS CONFERENCE

Andrei PENA

Moderator

Publisher al revistelor “Dialog Textil” (lansata in 1995) – www.dialogtextil.ro si “Constructiv” (din 2001) – www.constructiv.ro, Andrei Pena are peste 20 de ani de experienta in domeniul presei de specialitate.

De asemenea, este fondator al Asociatiei Inspired (organizatoarea concursului de creativitate INSPIRED) si membru in juriul IMB Innovation Award (2006).

Edouard KELLER

Edouard KELLER

Speaker pe tema Fashion si design vestimentar, tendinte si provocari din lumea modei. Previziuni pentru 2019-2020

Edouard Keller este expert in marketing, specializat in previziuni privind comportamentul consumatorilor. Cu o vasta experienta in domeniul inovarii si al industriei de fashion, Keller ofera expertize unice in ce priveste dezvoltarea strategiilor. S-a alaturat echipei CARLIN in 2016, iar in prezent este Head of International Sales.

De la tendintele socio-culturale la cele estetice, CARLIN are nu doar capacitatea de a intelege si anticipa ceea ce va conduce la viitoarele dorinte ale consumatorilor, ci si talentul unic de a explica si de a le da viata acestor tendinte prin marketing si inovatii.

Roland BIEMANS

Speaker pe tema “Tendinte in imprimarea si personalizarea textilelor”

Licentiat in design grafic digital si design tehnic electronic, Roland Biemans a lucrat pentru foarte multe companii, fiind specializat in marketing direct, design industrial, imprimare, semnalistica si publicitate. Ca si consultant LMNS, Biemans  a avut un rol-cheie in implementarea si adaptarea noilor tehnologii si solutii practice inovatoare in companii. La inceputul anului 2013, Biemans a devenit membru in Consiliul de Administratie al Asociatiei Europene a Producatorilor Specializati in Imprimare, ocupandu-se in special de sectorul printurilor pe textile si de implementarea in cadrul companiilor a noilor tehnologii si solutii inovatoare.

Biemans a condus departamentul de marketing si comunicare al Hollanders Printing Systems din Eindhoven, dupa care a fost marketing director la Kiian Digital, parte din grupul Kiian (pana in 2014).

Mirela BUCOVICEAN

Speaker pe tema “Antreprenoriat in lumea fashion-ului: preferintele noilor consumatori, intre autentic si dorinta consumatorilor”

Mirela Bucovicean este un om de business, altfel spus, acel om de business care se autodepaseste parasind in permanenta zona de confort,  dezvoltand idei out of the box in perioade care pentru altii pot fi riscante, urmarind cu atentie nevoile pietei. Poate nu intamplator, in ultimii 5 ani si-a desfasurat activitatea in moda. De altfel, acum 24 de ani, primul ei job a fost tot in moda si a lucrat in acest domeniu aproape 10 ani, timp in care a fost product manager, editor de fashion & beauty la radio, revista pentru adolescenti si in televiziune. A cochetat cu designul inca de la inceput si a detinut un business de productie vestimentara de familie.

Lucreaza in moda, comunicare si relatii publice de cand se stie. Ceea ce face acum reprezinta cumulul tuturor experientelor profesionale. La Molecule F se ocupa de tot ceea ce reprezinta viitorul acestei platforme. De prezent se ocupa colegii ei, iar restul e istorie. Ce-i drept, Molecule F a revolutionat modul de functionare a acestei industrii si perceperea designerilor romani. Cand am inceput, sa porti design romanesc era o alternativa creativa, dar nu si o mandrie. Acum este “cool” sa le porti creatiile, atat in tara, cat si in strainatate.

Cu o experienta de peste 27 de ani in noua industrii diferite si mai mult de 13 job-uri, Mirela Bucovicean a fost desemnata de 4 ori una dintre cele mai puternice femei de business (de catre Business Magazine) si castigatoare a “Globului de Cristal Beau Monde” pentru Antreprenoriat. In anul 2010, Mirela Bucovicean a pus bazele Molecule F, prima platforma de comercializare si promovare a produselor realizate de designeri romani. De asemenea, este fondatoarea boutique-ului de PR, Molecule PR.

​Credit foto: Oltin Dogaru pentru Beau Monde Decembrie 2017 – Ianuarie 2018.

Irina Ditu si Cristi Stamatoiu – VIZUALIST

speakeri pe tema Tendinte in Designul de interior – tesaturile si broderia in amenajarile interioare

Irina Ditu si Cristi Stamatoiu sunt doi tineri antreprenori indragostiti de tara lor si dornici sa creeze impact pozitiv in societate prin Vizualist.
Au pus bazele afacerii in iunie 2017, pentru a crea o punte de legatura intre arta romaneasca si designul de interior prin obiecte decorative, iar acum sunt gata sa impartaseasca experientele lor, după un an de zile, cat a trecut de la idee la implementare.
Vizualist a fost creat din pasiune pentru oameni, pentru a induce o stare de bine si a contribui la fericirea celor din jur prin obiecte decorative creative, premium, realizate local, in Bucuresti.

Jakub MEISEL

speaker pe tema Efecte speciale in imprimarea pe textile: imprimarea serigrafica pe textile cu cerneluri pe baza de plastisol

Jakub Meisel lucreaza in prezent ca Director Tehnic de Vanzari pentru PolyOne Corporation si este responsabil pentru cernelurile Rutland, Union si QCM.
In cei 27 de ani de activitate in domeniul serigrafiei, Jakub Meisel a abordat mai multe sectoare: imprimarea pe textile, distributia de consumabile, fabricarea textilelor, finisare, productia si vanzarea de cerneluri pentru imprimarea pe textile, cerneluri non-pvc – silicon, HS-A.
Meisel a absolvit cursurile institutului Universitaire Kurt Bösch / Universitatea New York din Praga si detine un master in administrarea afacerilor.

Beppe QUAGLIA

speaker pe tema Efecte speciale in imprimarea pe textile: imprimarea serigrafica policroma pe textile cu cerneluri pe baza de apa

Beppe Quaglia, CEO si presedinte al companiei care-i poarta numele – QUAGLIA SRL / VIRUS® INKS lucreaza de peste 40 de ani in domeniul imprimarii serigrafice pe textile. Si-a inceput cariera profesionala in 1972, ca Graphic Designer and Screen Printing la Serigrafica Bergamasca, in cadrul Quaglia Enzo. Doi ani mai tarziu conducea propria firma de screen printing – TIMS Serigrafia (Bergamo, Italia), specializata in productia de stickere, circuite electronice si decoratiuni pentru articole de imbracaminte.
In 1980 a fondat Quaglia Pubblicità, specializata in servicii pre-press, prin intermediul careia a incheiat ulterior o serie de parteneriate cu Wilflex, M&R Equipments, Nazdar si Stretch Devices. In 2007, Quaglia SRL lanseaza la FESPA Berlin noul brand “VIRUS”, un sistem neconventional de print pe textile, si incepe – in acelasi timp – un nou proiect cu Hugo-Boss, Rent A Lab. In scurt timp, serviciul devine foarte apreciat si folosit astazi de cele mai mari branduri de articole sportive din intreaga lume.
In 2017 (la numai trei ani de la recunoasterea internationala a brandului VIRUS), Quaglia lanseaza noua tehnologie WOW, care imprima textilele cu cerneluri CMYK pe baza de apa – o adevarata revolutie pentru industrie, datorita costurilor mici.

Beppe Qualia rede cu tarie in schimbare, in imaginatie, in inovatie si in reciclare. Pentru el, estetica unei imprimari bune pe textile a ramas un factor-cheie, dar nu singurul.

Ioana NICOLESCU

speaker pe tema Sustenabilitate si initiative Green in fashion si productie

Ioana Nicolescu locuieste la Paris din 1993 unde a lucrat mai mult de 16 ani in moda, specializata pe creatie, buying si lux pentru branduri ca Prada, Dior, Chanel, Stella McCartney sau Comme des Garçons. A creat blogul Code Noir Style ca “un loc de joaca unde locuiesc impreuna emotii, povesti, moda si desigur upcycling, una dintre marile preocupari din ultimii ani” si unde gazduieste rubrica Upcycling.

A colaborat ca Fashion Contributor pentru revistele Elle, The One, Harpers Bazaar, Marie Claire si ca Fashion Editor la revista de profil Dialog textil (din 2012) si la revista Forbes Life (din 2017). Lucreaza din 2011 ca consultant pentru tineri creatori si societati de creatie de moda vestimentara si decoratiune de interior.

Este din 2013 creatoarea targului Play Design Fair – primul event romanesc de creatie, design, promovare si co-interesare a industriei modei in up-cycling si refolosire inteligenta. Sprijinind si informand constant profesionistii despre cercetarile si ideile inovatoare in upcycling, solutii creative si promovarea economiei circulare, Ioana hraneste si sustine de 19 ani noul consumator de moda de lux si producatorii lui. Prin propuneri eco-friendly si de sensibilizare fata de mediu, Ioana incurajeaza dezvoltarea unei mode etice, sustenabile si unui stil nou de viata prin prisma experientei in zona luxului si noilor trenduri din industrie.

Giovanni PIZZAMIGLIO

speaker pe tema Fibre naturale imprimate digital (Panel II)

Giovanni Pizzamiglio, DTF Sales and Marketing Director EMEA & America, Epson Europe B.V.,  lucreaza in industria grafica din 1987, timp in care s-a ocupat de pietele din zonele EMEA si Americas. Are o vasta experienta acumulata in multe companii de prestigiu, printre care Crosfield si Du Pont de Nemours.

Anterior, a fost Business Manager ProGraphics Epson Italia, compania de vanzari a grupului de la inceputul anilor 2000. Giovanni Pizzamiglio a contribuit la deschiderea de noi piete de desfacere si la promovarea solutiilor inovatoare Epson pentru printul profesional.

In plus, Pizzamiglio are o experienta semnificativa si in domeniul CAD / CAM pentru industria textila si a imbracamintei, sectorul large format, imprimare cu jet de cerneala.

In prezent, Giovanni Pizzamiglio este membru al F.lli Robustelli CdA.

AGENDA TEXTILE TRENDS CONFERENCE
2018-09-06T08:32:29+00:00