Ionut Sisu (Ad Line Solutions), despre imprimarea digitala pe textile

//Ionut Sisu (Ad Line Solutions), despre imprimarea digitala pe textile

Dezvoltarea tehnologiilor de imprimare digitala, scaderea costurilor de imprimare, cresterea popularitatii acestei tehnologii si dezvoltarea comertului online sunt elementele principale care duc la cresterea acestei industrii.

“Trendurile sunt usor diferite in functie de zona geografica de pe glob, iar in Romania  imprimarea digitala pe textile abia acum incepe sa cunoasca o dezvoltare accelerata”, spune Ionut Sisu, directorul general al firmei Ad Line Solutions.

Prezenta la Textile Technology Show intre 13 si 15 septembrie, compania promoveaza solutii entry level Direct Print pe materiale cu continut de polyester de minim 60%, mai accesibile. “Investitia initiala in echipament, precum si costurile de exploatare ulterioara sunt considerabil mai mici decat in cazul solutiilor alternative de imprimare digitala pe textile. Pe langa solutiile de imprimare, venim in intampinarea clientilor cu solutii complete si eficiente de finisare a produselor”, adauga managerul.

Desi asistam la un adevarat val de tineri antreprenori pe foarte multe domenii de activitate, cu beneficii considerabile chiar si pentru industria textila in ce priveste creativitatea si inovatia, exista inca o nemultumire din partea designerilor legata de imprimarea digitala a textilelor din fibre naturale. “Costurile echipamentelor si procesele suplimentare de pregatire a imprimarii fac ca aceste aplicatii sa fie inca la un pret ridicat”, explica Sisu. Din fericire, “expozitiile si evenimentele de profil (precum Textile Technology Show – n.r.) ajuta toti jucatorii sa inteleaga mai bine ce se poate face si care sunt tendintele pietei. Iar un rol important in aceasta ecuatie il au si producatorii de echipamente.”

2018-08-07T13:38:35+00:00